Re: Dysk niechce sam pracowac

Autor: Wiewior (wiewior_at_sound.w.pl)
Data: Thu 20 Jul 2000 - 21:14:58 MET DST

Hallucinogen napisał(a) w wiadomości: <3976527b$2_at_news.vogel.pl>...
>Hi!
>Problem jak w temacie tzn. gdy wyjmne kieszen to dysk na PM jest
>niewykrywany w biosie, niezaleznie czy dam wykrywanie AUTO czy zrobie to
>przez IDE hard disk detection' jak wloze kieszen to bezproblemowo wykrywa.

    Hej!

Nie wiem jak nowe WD'ki, ale stare sprawialy podobne problemy. Sprobuj zdjac
zworke w ogole. Dysk na pewno bedzie dzialal bez podlaczonej kieszeni i moze
nie bedzie stwarzal problemow po jej wlozeniu, ale gwarancji nie daje ;-)

[...]
>I jeszcze jedno zworka na dysku ma 3 mozliwe polozenia nie wiecie co daje
>trzecie polozenie.

To trzecie polozenie -Cable Select- jest praktycznie nieuzyteczne -ZTCW
wymaga to jakiegos specjalnego kabla...

Pozdrowienia

     Wiewiór
wiewior_at_sound.w.pl

Kazde urzadzenie elektryczne dziala lepiej,
  jezeli jest podlaczone do zasilania.