Re: Cos do newsow

Autor: Marcin Pasternak (m_past_at_spam.sucks.inet.com.pl)
Data: Thu 20 Jul 2000 - 23:10:22 MET DST

adresu_at_szukaj.gdzie.indziej (Adramelech) napisał(a):

>Witam
>
>Jaki możecie mi polecić program do czytania newsów?
>Ten cały oldtluk jest delikatnie mówiąc, b. nie wygodny.

/me aktualnie nie może się zdecydować, krążę pomiędzy Xnews
(http://xnews.3dnews.net) i SLRN (tak, jest wersja dla Windows ;-) zobacz
http://space.mit.edu/%7Edavis). Oba za darmo, niestety dosyć męczące jest
ich ustawienie do obsługi polskich liter - w obu wypadkach będą potrzebne
odpowiednie czcionki i sterownik klawiatury.

FUT: pl.news.czytniki

pzdrfk,

Marcin

--