Odp: !!! Maxtor vs IBM !!!

Autor: The EaGle (theeagle_at_tenbit.pl)
Data: Thu 20 Jul 2000 - 21:40:06 MET DST

> UDMA 100 -- to nowość, jak więc ośmielasz się prosić o uzasadnione infy na
> jego temat?
> Myślisz, że po tak krótkim czasie można wyciągnąć sensowne wniski?
> LC.
Bardzo chciałbym zobaczyc jakie sa roznice po miedzy UDMA66 a 100 moze z
0.5% :-)))
Roznice po miedzy UDMA33 a 66 byly okolo 2-7% wiec mysle ze ten 0,5% w
przypdaku 100 jest za duzo.
Co z tego ze zwieksza sie szerokosc pasma przesylania jak nadal dyski sa o
polowe wolniejsze.
Wiem ze 66 nad 33 mam jeszcze ta przewage ze zminiejsza uzycie CPU ale w 66
wynosi ono okolo 6-7% w przypdaku dyskow Maxtor wiec nie wiem jak mozna by
to jeszcze zmniejszyc.

--
Pozdrawiam