Odp: O co chodzi z tym psuciem dyskow ...

Autor: The EaGle (theeagle_at_tenbit.pl)
Data: Thu 20 Jul 2000 - 21:40:08 MET DST

> O co chodzi z tym psuciem dyskow przez ABITa ?
Chodzi o to ze jak ktos ma BE6-II i HDD SAMSUNGA lub SEAGATE'a to jak mu
padnie dysk to zwala to na plyte glowna.
Ja mam BE6-II v1.0 i HPT366 oraz dwa HDD Maxtora UDMA66 na HPT366 oraz drugi
na BXie i nic sie nie dzieje od pol roku.

> Mam Abita BE6-2 v1.0 z HPT366. Czy mam sie obawaic, ze bedzi mi kopal
> twardziele (jak sobie w przyszlosci kupie ?).
Nie martw sie tym i nie kupuj zlowmow tylko dyski takie jak: IBM,Maxtor,
Fujitsu oraz ewentualnie Quantum i nic wiecej.
Ktory jest lepszy to kwestia ms,dB,wlasnego widzi mi sie i innych nie
majacych znaczenie rzeczy.

--
Pozdrawiam