Re: !!! Maxtor vs IBM !!!

Autor: Jop (Jop2_at_poczta.wp.pl)
Data: Thu 20 Jul 2000 - 22:39:40 MET DST

> Bardzo chciałbym zobaczyc jakie sa roznice po miedzy UDMA66 a 100 moze z
> 0.5% :-)))
> Roznice po miedzy UDMA33 a 66 byly okolo 2-7% wiec mysle ze ten 0,5% w
> przypdaku 100 jest za duzo.
> Co z tego ze zwieksza sie szerokosc pasma przesylania jak nadal dyski sa
> polowe wolniejsze.
> Wiem ze 66 nad 33 mam jeszcze ta przewage ze zminiejsza uzycie CPU ale w
66
> wynosi ono okolo 6-7% w przypdaku dyskow Maxtor wiec nie wiem jak mozna by
> to jeszcze zmniejszyc.
No i właśnie to jest dziwne - pojawaiające się testy na sieci(choćby przy
okazji opisu płyt na i815E) sugerują że wzrost 66 na 100 względem przesiadki
z 33 na 66 jest do 2x większy i opierają się na kilku benchmarkach.
Wiem, że matematycznie brzmi to nieprawdopodobnie, ale u mnie na abit
se6(przedtem sl6) i ibm dtla(30GB) mam takie same odczucia....

--
Pozdrowionka
  Nick: Jop     <Marek>