Re: Co jest lepsze Aopen AX6BC czy Abit BF6?

Autor: Radoslaw P (radekp_at_alpha.net.pl)
Data: Thu 20 Jul 2000 - 20:17:09 MET DST

Dnia Thu, 20 Jul 2000 16:36:57 GMT, w artykule
<JUFd5.25881$pD2.531180_at_news.tpnet.pl>, "The EaGle"
<theeagle_at_tenbit.pl> napisał(a):

>Chyba ja dolacze sie do dyskusji bo mi sie wydaje ze ktos tu brednie o
>BE6-II wypisuje.

Po tym co napisales nizej rozumiem, dlaczego nie podpisujesz sie
imieniem i nazwiskiem. Ale po kolei...

>:-)))
>Moze w W98 to tak ale wystarczy w W2k wlaczyc i zobaczysz jaki jest
>faktycznie obciazenie CPU, na dysku Maxotr UDMA-66 i tym "nieszczesnym
>HPT-366" mam 4-6% obciazenie przy defragmentowaniu. Podczas gdy ty mowisz o
>zwyklym kontrolerze UDMA-33 czyli ten zintegorwany z poludniowym mostkiem
>chpsetu BX, tak wiec o co ci chodzi nikt chyba nie wie....

To czytaj uwazniej: napisalem wyraznie, ze WDC 13.6GB ATA-66 puszczony
na abitowym kontrolerze bardzo mocno obciaza system, sam sie
slimaczac. Co jest dla Ciebie w tym nie zrozumiale?

>HEHE :-)))
>Mam w domu Seagate 6.4GB od kupla wlasnie jak pisze ten post z ta plyta i
>jakos dziala. :-)))

Masz kieszen ADAX-a? Bez kieszenie oczywiscie dziala...

>Skad ty masz takie informacje skoro sie zaiwesil komputer to jak sprawdzisz
>z jakiej przyczyny?
>Powinienes zaczac basnie pisac.

Mysl, bo to wydaje sie nie byc Twoja mocna strone.
Bo _wiedzialem_, ze tam jest bad sector. Bardzo latwo to sprawdzic
uzywajac np. innej plyty lub innego kontrolera. Nie wpadles na to, ze
mozna miec nieco wiecej sprzetu w domu?

>Co to za zlom ten HDD jak mam bady na dysku to go wyrzucam na smietnik i
>tyle.

Oczywisicie, ze dysk nie powinien miec bledow. Ale plyta o takiej
renomie powinna sobie radzic z takim banalnym problrmem. No, chyba, ze
jestes jednym z tych "fachowcow" co twierdza, ze Abit jest swietny,
ale dysku z badami lepiej do niego nie wsadzac.

>Znajdz mi Celerona ktory nie pojdzie na 75Mhz - nie slyszalem o takim a po

To dowodzi tylko, jak male masz pojecie o sprzecie. Jak Ci takie
procesory pokaze, to kupisz je ode mnie. Ile chcesz sztuk?

[ o Fuzzy Logic ]
>I co potem sprawdza czy system jest stabilny i uruchamia demo Quaka III na
>24h - spoko, a jak bedzie chdzic to znowu o jeden Mhz do gory. To wtakim
>przypadku jak kupisz 366 albo celka II 533 to musisz ten program na miesiac
>zapuscic i nie dotykac kompa.

To jest tylko pomoc. Oczywiscie po ustaleniu pewnej wartosci sam
musisz dokladnie komputer sprawdzic, bo kilka minut obciazenia jedyne
co moze wyznaczyc, to gorny zakres z to z duzym marginesem.

>Samo to swiadczy ze
>Microstar to firma bez wyobrazni.

Nie, to swiadczy, ze nie masz pojecia jak tego narzedzia uzyc. W takim
przypadku - nie uzywaj. I rozumiem, ze Abit to firma z wyobraznia i
fantazja dlatego dodaja skopanoy od podstaw kontroler.

Obudz sie.

--
Radoslaw Poplawski (Wroclaw, ICQ: 2882907)
Serwis F1: http://f1.to.jest.to/