Odp: Co jest lepsze Aopen AX6BC czy Abit BF6?

Autor: The EaGle (theeagle_at_tenbit.pl)
Data: Thu 20 Jul 2000 - 18:36:57 MET DST

Chyba ja dolacze sie do dyskusji bo mi sie wydaje ze ktos tu brednie o
BE6-II wypisuje.

:-)))
Moze w W98 to tak ale wystarczy w W2k wlaczyc i zobaczysz jaki jest
faktycznie obciazenie CPU, na dysku Maxotr UDMA-66 i tym "nieszczesnym
HPT-366" mam 4-6% obciazenie przy defragmentowaniu. Podczas gdy ty mowisz o
zwyklym kontrolerze UDMA-33 czyli ten zintegorwany z poludniowym mostkiem
chpsetu BX, tak wiec o co ci chodzi nikt chyba nie wie....

> Seagate w ogole odmawial wspolpracy w tym "kontrolerem" i kieszenia.
> Tak, wiem, jaki dysk :/...
HEHE :-)))
Mam w domu Seagate 6.4GB od kupla wlasnie jak pisze ten post z ta plyta i
jakos dziala. :-)))

Skad ty masz takie informacje skoro sie zaiwesil komputer to jak sprawdzisz
z jakiej przyczyny?
Powinienes zaczac basnie pisac.
;-)
> System DOS jest wyjatkowo stabilnym systemem :>
> Zreszta po zmianie plyty na BX Mastera wszystko nagle zaczelo hulac az
> milo.
> Bady mam glownie na koncu dysku.
Co to za zlom ten HDD jak mam bady na dysku to go wyrzucam na smietnik i
tyle.

> Nie, Abit ma 66, a nastepnie 75MHz. MSI ma wartosci posrednie, co przy
> niepodkrecalnych Celeronach jest wyjatkowo przydatne.
Znajdz mi Celerona ktory nie pojdzie na 75Mhz - nie slyszalem o takim a po
za tym nawet gdyby to po co podkrecac o 2-3Mhz aby miec przyrost o 2% -
lepiej sobie d.. nie zawaracac.

> No i dodaja program, ktory umozliwia zmiane FSB w locie :).
> Oraz programik, ktory podobno ma to zrobic za Ciebie (podkreca az do
> skutku).
Az sie CPU spali? :-)
I co potem sprawdza czy system jest stabilny i uruchamia demo Quaka III na
24h - spoko, a jak bedzie chdzic to znowu o jeden Mhz do gory. To wtakim
przypadku jak kupisz 366 albo celka II 533 to musisz ten program na miesiac
zapuscic i nie dotykac kompa. Człowieku troche realizmu.Samo to swiadczy ze
Microstar to firma bez wyobrazni.

--
Pozdrawiam