Re: Odp: Co jest lepsze Aopen AX6BC czy Abit BF6?

Autor: Michał Młynarczyk (michal.mlynarczyk.usenet_at_gorilla.com.pl)
Data: Fri 14 Jul 2000 - 23:28:46 MET DST

Dnia Friday, July 14, 2000 Wonderwall napisał/a:

W> bezsprzecznie Aopen. Abit-y sa podobno lepsze (tylko posiadacze takowych tak
W> twierdza)

 wytłumacz mi - w jaki sposób kto inny może tak twierdzić?
 jeśli nie widziałeś płyty na oczy, to jak możesz wiedzieć że jest
 gorsza lub lepsza od innej?

W> w podkrecaniu procka ale Aopen jest na pewno stabilniejszy.

 proszę konkrety.
 Parę tygodni pracuję na Abicie BH6 pod Win2000 i jeszcze ani razu nie
 posypał się system. Przedtem miałem prawie półtora roku W98 (ta sama
 płyta) i nie zauważyłem większej lub mniejszej ilości zwisów w
 porównaniu z komputerami opartymi o płyty Atrenda, Asusa i HP.

W> maja tez problemy z niektorymi obudowami komputerowymi

 że co proszę?
 jeśli obudowa jest wykonana w standardzie atx to żadnych problemów
 nie ma prawa być.
 Chyba że chodzi o za słabe zasilanie (200W), ale to też nie prawda.
 Ja osobiście pracuję na dość rozbudowanej konfiguracji - 2xHDD, CD, CDRW, kilka
 wiatraków, mam zasilacz 200W i płytę Abita. All ok.

 Nie twierdzę, że Abity są idealne (vide seria BE6-2, która jest IMO
 pomyłką), ale nie można też pisać takich głupot.
 Pochwal się, skąd wyciągnąłeś te wnioski.

--
*| Michał Młynarczyk michal_at_gorilla.com.pl  |*
*| http://beep.prv.pl -> mp3 players zone   |*