Re: Czy FC-PGA weźmie PPGA??? Było: Ktora kupic: CUSL2, czy CUBX?

Autor: Grzegorz Mazur (news_at_gregu.cjb.net)
Data: Thu 20 Jul 2000 - 18:38:09 MET DST

"Tomasz Krzywicki" <Tomasz.Krzywicki_at_primark.pl> wrote in message

> Obawiam sie ze slot 1 stracil juz na uniwersalnosci.
> Przyszly procesor pentium 4 bedzie mial wiecej nozek
> i nie sadze aby pojawila sie przejsciowka dla niego
> i slotu 1.
> Po drugie 815 nie bedzie wspolpracowac z p4.

No tak, ale pytanie czy Intel znowu nie wymyśli nowego typu P-III, który nie
będzie FC-PGA tylko XX-PGA, oczywiście niekompatybilny z PPGA i FC-PGA?
Wtedy płyta na Slot-1 jest OK - przejściówkę łatwo zrobić...

Dlatego też wolałbym płytę na Slot-1 i osobiście mam nadzieję, że coś
takiego na i815e powstanie... Jak nie, to trudno... Na razie mam iBX i mam
zamiar kupić nowego proca (P-III e). Dlatego też myślę raczej o FC-PGA, bo
jak kupię Slot-1 i nie będzie więcej takich płyt, to zipa dumna...

Pozdroofka!!!

--
====
Grzegorz Mazur