Re: Nagrywary z DVD

Autor: zuko / Shark von Cygnus (shark_at_post.pl)
Data: Thu 20 Jul 2000 - 18:25:55 MET DST

On Thu, 20 Jul 2000 09:19:23 GMT, Beerman <beerman_at_perfect.net.pl>
wrote:

>A czemu nie, sa juz duze zwroty do serwisow?

Nie wiem, czy są zwroty, czy nie. Ale nie polecam niczego co jest typu
combo. Jestem zwolennikiem osobnego napędu CD, CDR i DVD. Jak CD - to
tylko TEAC. Jak CDR - to tylko Plextor lub TEAC. Jak DVD - to nie
wiem, bo nie jestem w temacie. Poza tym jak kupisz jakie napęd combo i
padnie Ci po gwarancji CD, to jesteś w plecy na półtora tysiaka. Poza
tym używanie napędu CDR jako CD to po prostu jego mordowanie. A już
tym bardziej DVD, gdzie jak oglądasz film, to napęd pracuje przez 2
godziny non-stop. Dziękuję, postoję. Wolę tradycyjne, sprawdzone,
pewne i niezawodne napędy, a nie takie wynalazki. Nie wspomnę też, że
z jakością pewnie się okaże tak samo jak z płytami typu PC-CHIPS ze
zintegrowaną grafiką, muzyką, modmem, sieciówką i czym tam jeszcze.

--
zuko / Shark von Cygnus
e-mail: shark_at_post.pl