Odp: Nagrywary z DVD

Autor: The EaGle (theeagle_at_tenbit.pl)
Data: Thu 20 Jul 2000 - 21:40:10 MET DST

W zasadzie nie powiem ze bym sie toba nie zgadzal wrecz przeciwnie. :-)

> Nie wiem, czy są zwroty, czy nie. Ale nie polecam niczego co jest typu
> combo. Jestem zwolennikiem osobnego napędu CD, CDR i DVD. Jak CD - to
> tylko TEAC. Jak CDR - to tylko Plextor lub TEAC. Jak DVD - to nie
> wiem, bo nie jestem w temacie.
Do CD-ROMow mozna by dozucic jeszce Plextora i niektore modlele LG tylko
x32.
Teraz mam Teac'a x40 550E ale ten LG chodzil u mnie 2 lata i nie padl
sprzedlalem go. Pracowal w trudnych warunkach bo potrafilem sluchac sobie
mp3 z plyt przez 24h i tak przez tydzien lub dwa. Chyle czola jak ten Teac
bedzie tak dlugo dzialal w takich warunkach.

> Poza tym jak kupisz jakie napęd combo i
> padnie Ci po gwarancji CD, to jesteś w plecy na półtora tysiaka. Poza
> tym używanie napędu CDR jako CD to po prostu jego mordowanie. A już
> tym bardziej DVD, gdzie jak oglądasz film, to napęd pracuje przez 2
> godziny non-stop.
No wlasnie, patrz wyzej. :-)
>Dziękuję, postoję. Wolę tradycyjne, sprawdzone,
> pewne i niezawodne napędy, a nie takie wynalazki. Nie wspomnę też, że
> z jakością pewnie się okaże tak samo jak z płytami typu PC-CHIPS ze
> zintegrowaną grafiką, muzyką, modmem, sieciówką i czym tam jeszcze.
Co do plyt PC-Chips to sa jeszcze inne ale. Jak skaldalem kiedys komp
budrzetowy w oparciu o ta plyte to mialem problemy z wlozeniem dimmow do
gniazd, malo co plyte polamac by mozna.Od tamtej pory(juz ze 2lata) wiecej z
ta plyta i ta marka nie chce miec do czynienia. Teraz skladam kompy w
oparciu o Abita BF6 a sam mam BE6-II i mysle ze to dobre plyty, 0 problemow.

--
Pozdrawiam