Re: Ile za Seagate`a 20,4 MB

Autor: Konrad Brywczyński (bryw_at_waw.pdi.net)
Data: Thu 20 Jul 2000 - 12:26:09 MET DST

Andrzej Nowinski <nwa_at_mofnet.gov.pl> wrote in message
| tak sie sklada ze w swoim zyciu mialem kilkanascie dyskow twardych roznych
| producentow. w tym 3 seagate. wszystkie 3 dyski padly. co dziwne zaden
| dysk innego producenta nie posypal sie.
| ja po prostu wyciagnalem wnioski z zaistnialych faktow. wiecej juz nie
| kupie dysku tej firmy.

Nie uogólniajmy. Miałem kiedyś Samsunga, o którym mówiono, że jest
niezawodny. I padł (po pół roku miał chyba z połowę bad sectorów). Zmieniłem
na seagate'a i nie mam problemów. W dodatku ma dobry serwis. Jak mi przy
burzy poszła w nim elektronika, to po oddaniu do serwisu wprawdzie musiałem
trochę poczekać, bo go posłali gdzieś za granicę, ale wrócił naprawiony i
nawet dane zostały zachowane! Oczywiście gratis w ramach gwarancji.

--
K  o  n  r  a d  J . B r y w c z y ń s k i
private   velvet    animal   empty   t. v.