Odp: Ile za Seagate`a 20,4 MB

Autor: Andrzej Nowinski (nwa_at_mofnet.gov.pl)
Data: Thu 20 Jul 2000 - 09:44:57 MET DST

> a tak BTW: to nie wiem, co ci ludzie chcąc od tych Seagate'ów - wcale
> nie jest taki głośny - no może trochę głowice stukają, ale bez
> przesady - aż takie głośne to nie jest.

tak sie sklada ze w swoim zyciu mialem kilkanascie dyskow twardych roznych
producentow. w tym 3 seagate. wszystkie 3 dyski padly. co dziwne zaden dysk
innego producenta nie posypal sie.
ja po prostu wyciagnalem wnioski z zaistnialych faktow. wiecej juz nie kupie
dysku tej firmy.

--
Andrzej Daniel Nowinski
  nwa_at_mofnet.gov.pl