Re: Kto zna fajne serwery IRC ?

Autor: Marcin Pawlak (pawlak_at_chip.pl)
Data: Thu 20 Jul 2000 - 12:13:25 MET DST

> Uprzejmie odpowiadam: powiedzialem niektorych osob. Mysle tutaj o tym niby
> "najwyzszym szefowstwie" sieci (nei bede wymienial nickow - wiesz o kogo
> chodzi)

No to ja, jako osobnik z "najwyzszego szefostwa" tez prosze o
uzasasadnienie. Byłem kiedyś wobec Ciebie niekulturalny? Masz jakies
zażalenia co do moich ambicji? Rozumiem, że nie chcesz publicznie rzucać
nickami, ale w ten sposób obsmarowujesz wszystkich - a to nie musi mi się
podobać... Jeśli nie umiesz swoich pretensji do kogoś wyrazić w sposób
precyzyjny, tak aby nie zahaczac innych, lepiej nie rób tego w ogóle.

pozdrawiam
Martin