Re: Kto zna fajne serwery IRC ?

Autor: Marek Pieróg (markos_at_pt.lu)
Data: Thu 20 Jul 2000 - 12:05:47 MET DST

> Marco jeszcze nie masz dosc?
> tak bardzo cie boli ze nie jestes tam mile widziany ze mimo uplywu czasu
> dalej plujesz?
> kiedy masz zamiar przestac?

Mam prawo mowic co mysle. Jesli niektorzy administratorzy tej sieci (nie ty)
maja prawo mnie wyzywac od zlodzieji do innych epitetow nie majac do tego
ZADNYCH podstaw mam takie same prawo myslec o nich co chce

> dlaczego okresliles mnie mianem osoby o za duzych ambicjach i niskiej
> kulturze?
> uprzejmie prosze o uzasadnienie

Uprzejmie odpowiadam: powiedzialem niektorych osob. Mysle tutaj o tym niby
"najwyzszym szefowstwie" sieci (nei bede wymienial nickow - wiesz o kogo
chodzi)

marco