Re: Ati Rage128 - problem

Autor: Piotr Szczesnik (szczesnik_at_usa.com)
Data: Thu 20 Jul 2000 - 00:57:23 MET DST

>W rozdzielczosci 800x600 i wiekszych tez????

U mnie był problem przy instalacji, tzn. najpierw było tylko możliwe
640x480x256 przy 60 Hz. Po restarcie okazało się, że już można więcej,
dużo więcej (obecnie: 800x600x32bpp przy @85 Hz).
Narazie wszystko działa OK oprócz StarOffica 5.2 - źle wyświetla
ikonki (też przekłamania kolorów - część jest różowa). W weekend
sprawdze nowe driwery.

>Jezeli masz cd ze sterownikami do plyty, to zainstaluj 'service pack' - glow
>nie chodzi o sterownik do obslugo AGP na chipach VIA.

Ja zainstalowałem (chyba najnowsza wersja). Pojawiły się dodatkowe
elementy w Panelu Sterowania, ale nic nie ma w menu Start - jak kiedyś
instalowałem (na innym sprzęcie) to można było włączać/wyłączać UDMA.
Teraz zaznaczyłem przy instalacji, że ma być włączone (poprzednio
chyba nie zaznaczałem)

--
=--------   /__//_  /     ---------- mailto:szczesnik_at_usa.com ------=