Odp: Ati Rage128 - problem

Autor: Marcel (marcel_at_vlo.ids.gda.pl)
Data: Wed 19 Jul 2000 - 12:23:33 MET DST

Użytkownik Marcin Fal <fal_at_zeus.polsl.gliwice.pl> w wiadomości do grup dysku
syjnych napisał:21tansom4g3pt049a9snd72nv34j8u258v_at_4ax.com...

> Mam problem z kartą graficzną AtiRage128, otóż na sterownikach
> dołączonych do karty w trybach 16bit i 32bit występują przekłamania
> kolorów
W rozdzielczosci 800x600 i wiekszych tez????

> natomiast na nowych sterownikach ściągniętych z sieci
> problemy z kolorami co prawda zniknęły, ale pojawił się problem z
> ustawieniem częstotliwości odświeżania.
mozesz sprobowac ustawic recznie w rejestrze refresh rate. Wlaczas edytor re
jestru (regedit), dajesz 'find' slowo np. 'refresh' i wszystkie wartosci z 6
0 zmieniasz na taka jaka chcesz (np. 85), potem restartujesz i dziala, tylko
upewnij sie,, czy monitor taka wyciaga.

> MB VIA 693 (Acorp 6VIA86P)
Jezeli masz cd ze sterownikami do plyty, to zainstaluj 'service pack' - glow
nie chodzi o sterownik do obslugo AGP na chipach VIA.

Pozdrawiam!
Marcel
mbanacki_at_data.pl