Re: Modem Fideltronik Hermes 56k ISA - Opinie?

Autor: Piotr Szczesnik (szczesnik_at_usa.com)
Data: Thu 20 Jul 2000 - 00:57:28 MET DST

>Myslę o zakupie tego modemu jesli ktos miał jakies doswiadczenia chetnie
>je poznam!

Ja swego czasu zadawałem podobne pytanie, i niestety była cisza.
Niestety nie wiem jaka jest jakość modemu, ale sprzedawca twierdził,
że działa całkiem dobrze (nasze zdania zgadzały się przy rozmowie na
temat innych modemów).
Mankamentem jest to, że nie było dołączonego żadnego dodatkowego
oprogramowania (tylko drivery). Zawsze jednak można używac jakiegoś
innego programu.
Idealnym wyjściem by było, gdyby dało się przetestować modem w różnych
warunkach.
Nie pamiętam czy posiada homologację.
Parametry techniczne na www.fileltronik.com.pl
Nie jest to ich jedyny model, więc może nie jest zły.
Poza tym jest to w pełni sprzętowy modem!

Mozesz jeszcze poczytać o:
Asmax V.90 ISA - nie posiada MNP10, homologacja, www.asmax.com.pl;
Demon Szybkości 56, homologacja,
http://www.scientific.com.pl/prod/modem2000/demon_56.html