Odp: Jak? płytę do CII ? (BX vs ... ??? )

Autor: RUSI (rusio_at_priv4.onet.pl)
Data: Thu 20 Jul 2000 - 00:31:40 MET DST

> Czy w instrukcji jest napisane jakiego typu sa problemy z kontrolerem
> ata 66 i jakie porty jakimi wartosciami ustawiac aby chodzil dobrze...

Zobacz jakie problemy sa na grupie z ta plyta , 3/4 z nich by nie bylo gdyby
kazdy przeczytal dokladnie instrukcje

> Na pewno nie bo jakby abit to wiedzial to zaimplementowal te info w
> swoim biosie i nie byloby problemu z tymi plytami .

Na kazdej plycie z czasem wychodza jakies mankamenty , obojetnie od
producenta i chipsetu . Moze i fakt , ze be6 ma ich troche wiecej ,ale
przynajmniej abit wypuszcza co chwile nowe biosy, ktore je eliminuja .
Dla niektorych jest to dowod , ze plyta jest zrabana . Dla mnie , ze
producent przyznaje sie do bledow i próbuje je naprawic . Co nie jest
niestety czesto praktykowane przez innych producentow hardware , czy nawet
software .

--
Pozdrawiam    RUSI
rusio_at_priv4.onet.pl