Re: Jak? płytę do CII ? (BX vs ... ??? )

Autor: Radoslaw P (radekp_at_alpha.net.pl)
Data: Thu 20 Jul 2000 - 02:15:27 MET DST

Dnia Wed, 19 Jul 2000 22:31:40 GMT, w artykule
<g%pd5.22540$pD2.464575_at_news.tpnet.pl>, "RUSI" <rusio_at_friko4.onet.pl>
napisał(a):

>Zobacz jakie problemy sa na grupie z ta plyta , 3/4 z nich by nie bylo gdyby
>kazdy przeczytal dokladnie instrukcje

W jaki sposob instrukcja wyjasnia problemy, ktore natrafic mozna
korzystajac z abitowego kontorlera HDD ATA-66?

>Na kazdej plycie z czasem wychodza jakies mankamenty , obojetnie od
>producenta i chipsetu . Moze i fakt , ze be6 ma ich troche wiecej ,ale
>przynajmniej abit wypuszcza co chwile nowe biosy, ktore je eliminuja .

Zaden nowy BIOS do plyty nie zlikwiduje bledow kontrolera.

>Dla niektorych jest to dowod , ze plyta jest zrabana . Dla mnie , ze
>producent przyznaje sie do bledow i próbuje je naprawic . Co nie jest
>niestety czesto praktykowane przez innych producentow hardware , czy nawet
>software .

jw. + to, ze inni tych bledow nie popelnili i nie zinstalowali
kontrolera HightPoint, lecz lepszy o kilka klas Promise.
A Abit dalej to badziewie instaluje...

PS. Co do przyznawania sie do pomylki, to oficjalna wersja Abita jest
taka, ze "wszystko jest z tym kontrolerem w porzadku", a nieoficjalna
to taka "ze kontroler Promise jest bardziej zgodny ze standardem".

--
Radoslaw Poplawski (Wroclaw, ICQ: 2882907)
Serwis F1: http://f1.to.jest.to/