SB i PIII - problem!!! i co teraz???

Autor: Robercikus (robercikus_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 20 Jul 2000 - 00:36:29 MET DST

Witam wszystkich grupowiczow
Bardzo prosze o pomoc koledze, ktory przyslal do mnie e-mail z
pytaniem, bo nie mogl sie polaczyc z grupa.
Napisal:
"mam jedno pytanko odnosnie listy
dyskusyjnej PECET. Siedze teraz w Nigerii i mam problem SB Live i
PIII. Nie
moge zainstalowac kart dzwiekowej bo caly czas dostaje blad w vxd.
emu10k1.
Probowalem juz nowych sterownikow ale nie pomoglo. Chcialem wyslac
prosbe o
pomoc na liste dyskusyjna ale nie moge. Ciagle dostaje blad "posting
not
allowed". Pewnie dlatego ze loguje sie nie z polskiego serwera. Uzywam
Outlooka. Mozesz mi jakos pomoc??

Z gory dziekuje.
Darek Krezymon
Paterson Zochonis PLC