Re: Konfiguracja komputera - jaka

Autor: Maciej Machacz (xenes_at_ds13.agh.edu.pl)
Data: Wed 19 Jul 2000 - 23:34:11 MET DST

"ZZn" <zimnyzenon_at_hotmail.com> wrote in message

> A gdzie taki dostaniesz?

> Jak wyżej

Czyzby kolega nie wiedzial ze istnieje wersja DTLA ktora posiada w/w
parametry?

> Jeżeli mam Ci coś doradzić, to może zamiast szarpać się na UDMA100,
> którego z pewnością nie wykorzystasz, może kup sobie więcej pamięci... I

Jesli juz kupuje dysk z UltraATA 100 to dlaczego ma nie kupic kontrolera
ktory by go obslugiwal? A tym bardziej taka plyte kroa zawier w/w
kontroler...

> nie wygłupiaj się z tym FSB 133MHz, bo na BX-ie to nie jest najlepszy
> pomysł. Polecałbym zatem raczej Abita BF-6 lub Asusa P3B-F, 128MB Ram,

A mozesz podac przyklad, kiedy chipset nie wytrzymuje w/w czestotliwosci ?

> (to jest FSB 100MHz, jakby kto pytał). Do tego twardy IBM-a, a jakże, ale
> raczej zwykła 66-ka. No i może jednak 20GB, zresztą mniejszy będzie
> trudno kupić.

Bedziesz niezly jesli kupisz wogole IBM'a z UDMA66 :-)) W tej chwili sa w
sprzedazy tylko i wylacznie dyski z serii DTLA a te jak wiadomo maja
interfejs UltraATA 100.

--
Maciej Machacz
xenes_at_ds13.agh.edu.pl