Re: Konfiguracja komputera - jaka

Autor: ZZn (zimnyzenon_at_hotmail.com)
Data: Wed 19 Jul 2000 - 21:06:52 MET DST

Jednostka bambus6_at_poczta.onet.pl (bambus) nastukała w
<8l3de7$g3v$1_at_aquarius.webcorp.com.pl>:

>Ostatnio ze wzgledu na przyplyw gotowki postanowilem zmodernizowac moj
>komputer zastanawim sie nad wymiana dysku twardego, plyty glownej oraz
>procesora.
>Pentium III 533/133 512c,

A gdzie taki dostaniesz?

>dysk IBM 15GB 7200rpm 2MB cache UDMA 100, plyta

Jak wyżej

>glowna: ABIT BE6 II BX,

rev 1.2 (kontroler UATA100)

>CPU soft menu UDMA 100, 64 MB
^^^^

Dobre :-)

>Moje dodatkowe pytanie: Czy ta plyta moze byc umieszczona w obudowie ATX

Skoro jest to płyta ATX, to nawet powinna być w niej umieszczona...
Jeżeli mam Ci coś doradzić, to może zamiast szarpać się na UDMA100,
którego z pewnością nie wykorzystasz, może kup sobie więcej pamięci... I
nie wygłupiaj się z tym FSB 133MHz, bo na BX-ie to nie jest najlepszy
pomysł. Polecałbym zatem raczej Abita BF-6 lub Asusa P3B-F, 128MB Ram,
może niekoniecznie 133, ale CL2, przynajmniej 7ns, i procek P3550E, Slot1
(to jest FSB 100MHz, jakby kto pytał). Do tego twardy IBM-a, a jakże, ale
raczej zwykła 66-ka. No i może jednak 20GB, zresztą mniejszy będzie
trudno kupić.

--
         Pozdrowienia, Zen0n
Rap. policyjne: 'Przyszedl ob. Kowalski i