Zmiana procesora Celeron 400 na ???

Autor: Marcin Góra (scottie_at_irc.pl)
Data: Thu 20 Jul 2000 - 00:01:12 MET DST

Cze,

uzywam celerona 400 na plycie SOYO 6BA+III, i zastanawiam sie czy jest sens
zmiany celerona na PII o takiej samej lub nieznacznie szbybszej predkosci. A
moze lepiej kupic celerona II ?
Doradzcie mi jakis procesor, bo mam troche kasy i motam sie nad roznymi komb
inacjami.
Zastanawialem sie tez nad Athlonem (na PIII mnie nie stac).

A tak przy okazji, co sadzice o mojej plycie glownej ?
Zawsze sam skladam swoje kompy i od dawna uzywam plyt SOYO, bo jak narazie s
prawdzaja sie znakomicie. Tymczasem niektorzy moi znajomi twierdza ze nie sa
to dobre plyty, i potrzebne mi zdanie eksperta :)))

Prosze o mail'a na priv'a,

Marcin