Re: plyta glowna

Autor: ZZn (zimnyzenon_at_hotmail.com)
Data: Wed 19 Jul 2000 - 21:06:48 MET DST

Jednostka toperek_at_interia.pl (Toper) nastukała w
<8l459n$q2h$1_at_h1.uw.edu.pl>:

>dołączam się do pytania.
>Asus P3 czy Abit BE6 II ?

O ile musi mieć AGP4x, to żadna z nich. Niestety jedynym chipsetem
zapewniającym warunki postawione w pytaniu jest VIA... I w takim wypadku
Asus P3V4X. Z tym, że ostrzegam lojalnie, że nie jest to zbyt dobra płyta
(słyszałem sporo narzekań).

Do procesora P3 667EB, a bez wątpienia o ten chodzi w zasadzie jedynym
sensownym wyborem są płyty na i815, gdyż BX nie jest do końca pewny przy
FSB133MHz. Tylko, że ich po prostu nie ma w wersji Slot1...

Jeżeliby nagiąć trochę warunki (darować sobie AGP4x), to niewątpliwie
zarówno Asus P3B-F, jak i Abit BE6-II to w miare dobre płyty. Która lepsza?
To zależy. Jeżeli chodzi o tolerancję na pamięć - Asus, jeżeli chodzi o
możliwość overclockingu, czy wyposażenie - Abit.

--
           Pozdrowienia, Zen0n
HZ: 'Pan Jan po stracie majatku zabral sie do zony'