uwalony c433 / zmagania z serwisem

Autor: Bartek (bartek_at_vc.pl)
Data: Wed 19 Jul 2000 - 12:44:35 MET DST

witam,
wczoraj wyslalem posta na temat klopotow z serwisem w sprawie c433box
 dzis osobisie rozmawialem z jednym z pracownikow firmy
i dowiedzialem sie, ze glownym (i jedynym) powodem nieuznania gwarancji jest
to ze procesor byl posmarowany silikonem ! ;)))
zaczalem tlumaczyc facetowi, ze to intel wpycha tam silikon (otwieralem i
celki box`y
i pII box i wszedzie byl silikon). dostalem odpowiedz, ze to niemozliwe.
poprosilem o wskazanie punktu w gwarancji, w ktorym jest napisane,
 ze procesora nie mozna smarowac silikonem. dostalem odpowiedz, ze nie ma
takiego punktu,
ale to sie kwalifikuje do " uzywania sprzetu niezgodnie z przeznaczeniem"

pan mi powiedzial, ze z checia by mi wymienil procka, ale dystrubutor mu nie
przyjmnie mojego
bo jest wysmarowany silikonem ! ;)
nie wiem, czy mam sie smiac, czy plakac ;)). mam dostac jeszcze pisemna
opinie nt. przyczyn nieuznania gwarancji z zaznaczeniem odpowiednich punktow
z karty gwarancyjnej.

prosze o pomoc, bo teraz nie wiem, jak mam podejsc do sprawy.
moze odbiore procesor, wyczyszcze paste i oddam go raz jeszcze ?
powiedzialem to samo facetowi (zeby zdjal silikon i oddal do dystrybutora),
ale jak
znam zycie, to pewnie i tak mnie oleje

--
bartek(at)vc.pl