Re: uwalony c433 / zmagania z serwisem

Autor: Kaizen (_at_poczta.fm)
Data: Wed 19 Jul 2000 - 12:53:53 MET DST

Bartek wrote:
[...]
> pan mi powiedzial, ze z checia by mi wymienil procka, ale dystrubutor mu nie
> przyjmnie mojego
> bo jest wysmarowany silikonem ! ;)

No, to musiał nieźle zadrzeć z dystrybutorem (IMHO bzdura, sam nie chce
i tyle).

> nie wiem, czy mam sie smiac, czy plakac ;)). mam dostac jeszcze pisemna
> opinie nt. przyczyn nieuznania gwarancji z zaznaczeniem odpowiednich punktow
> z karty gwarancyjnej.

Jak na piśmie dadzą Ci, że to przez silikon to będziesz mógł ich wyśmiać
i zaprosić na rozmowę do PIH. Każdy ekspert (nie przez x ;)) powie Ci,
że pasta jest wskazana i robi dobrze spoconemu procesorowi.

Sądzę jednak, że na piśmie postarają się umieścić coś rozsądniejszego,
albo wymiękną i przeproszą (wtedy lepiej zabierz kasę - jak
"bezzwłocznie" nie dadzą Ci takiego samego procka i trzymaj się od tego
sklepu z daleka).

http://www.federacja-konsumentow.org.pl/

Pozdrawiam,
Kaizen kaizen_at_promail.pl lub kaizen_at_poczta.fm

--
Przyznajemy się do niskich cen - http://rubikon.pl