Re: Obsluga nagrywarki

Autor: Kaizen (_at_poczta.fm)
Data: Wed 19 Jul 2000 - 12:23:28 MET DST

cyrkiel wrote:
[...]
> Nie sadze, zeby nagrywanie z mniejsza predkoscia mialo sens. Moze i zyskasz
> te kilkadziesiat godzin na mtbf, ale moze sie okazac, ze jak sie mtbf
> skonczy to ten sprzet bedzie tak stary, ze jak padnie to go po prostu
> wyrzucisz...

No tak, tylko, że Y MTBF przy prędkośći np 8x to X płyt, a przy 1x to
X/8, więc w sumie mniej szt. nagrasz.

Generalnie można nagrywarkę oszczędzać, nie używając ją jako CD.

Żeby najdłużej służyła, to trzeba kupić Yamahę - wtedy co 3-9 miesięcy
masz darmowy upgrade do nowszego modelu (ze względu na pad - ja już 2
razy wymieniałem, a wcale się nie starałem zepsuć, w sumie nagrałem
300-400 płyt) ;)

Pozdrawiam,
Kaizen kaizen_at_promail.pl lub kaizen_at_poczta.fm

--
Wysoka jakość, niskie ceny - http://rubikon.pl