Re: Obsluga nagrywarki

Autor: Krzysztof Pawlak (nospam_at_north.pacific.news.server)
Data: Wed 19 Jul 2000 - 12:53:10 MET DST

hello Piotr,

Ja mam nagrywarę w robocie - jest to stary Philips 2x2x6.
Mam nadzieję że moje rady troszkę się przydadzą:

Nagrywarki nie lubią kurzu. Więc raczej wylotu odkurzacza
na nagrywaczkę nie kieruj :-) A na poważnie - stosuj
czyste płyty. Jeśli masz także zwykły napęd CDROM to
stosuj go do odczytu płyt a nagrywarkę raczej do wypalania.
Chodzą słuchy, że lepiej przy nagrywarkach nie palić
papierosów, szczególnie w dużych ilościach. Ja nie palę
więc nie wiem co o tym sądzić. Nie wiem czy nagrywanie z
mniejszą prędkością przyczyni się do większej żywotności,
ale prawdopodobnie zwiększy szansę późniejszego odczytu
(szczególnie tych gorszych płytek na słabych napędach).

pozdro,kp