Re: SBLive!_BE-6-2

Autor: Marcin (mastyk_at_eskadra.com.pl)
Data: Wed 19 Jul 2000 - 12:11:15 MET DST

Czarek Urbanski wrote:

> Mam prosbe, czy zna ktos sposob na odpalenie SBLive! z plyta BE6-2 ? Jest
> to plyta z kontrolerem ATA-100. Wiem ze z poprzednia wersja tez byly
> klopoty, jesli ktos zna sposob na odpalenie tej konfiguracji prosze o
> info.

ta plyta to cudo, nalezy tylko ja odpowiednio skonfigurowac.
najlepiej jest tak

1 - pusty (IRQ dzielone z AGP)
2- np SCSI
3 - np. siec
4 - karta muzyczna
5 - pusty (dzielone z kotrolerem HDD)

ta specyfikacja dziala u trzech osob znakomicie zarowno z SB Live!, jak i
profesjonalnymi kartami (Gina). oczywiscie zawsze zdarzaja sie wyjatki, ale
mam nadzieje, ze Twoj przypadek nim nie bedzie :)

--
Pozdrawiam
Marcin