Jaki program antywirysowy

Autor: Karol Krol (karol_at_ecdl.hut.fi)
Data: Wed 19 Jul 2000 - 12:18:04 MET DST

Mam pytanie, niedawno podlaczylem komputer do sieci LAN i stwierdzilem,
ze warto by miec jakis antyviral chodzacy w tle, ktory by kontrolowal to
co sciagam z inetu i sieci lokalnej.
Co w takim razie polecacie, chodzi mi o program, ktory nie bedzie
zajmowal okrutnie duzo RAM-u (mam tylko 64MB) i do ktorego bede mogl w
miare czesto sciagac upgrady. No i dobrze by bylo gdybym byl shareware
lub chociaz z dostepnym crackiem.
Z gory dzieki za pomoc.

--
Karol Krol