Re: TEAC40X + W2K + UDMA

Autor: SqT (sqt_at_xentech.com.pl)
Data: Tue 18 Jul 2000 - 01:52:23 MET DST

> Troche to mnie wkurza bo nie chce mi sie za kazdym razem przelaczac trybu
> pracy cd (uzywam tez audiocatalysta 2.1 pod ktorym nie widzialem lepszego
cd
> w trybie udma od teac'a 40x)

coz mam podobne dylematy jak przestawie w w2k na udma
to w nero nici ze szczytania plytki, jak na pio wszystko gra.
niestety jak dobrze rozumuje tylko jedo urzadzenie moze miec ten trybudma
co chyba jest zwiazane z Bus Mastering'iem.

> Bios sflaszowany do 3.0A , DAE ustawione na 17-40.
> ABIT BE-6II100 (TEAC na Primary Master samotnie:))
> Z ASPI adapteca czy nie zachowuje sie tak samo.

tak samo

> Na Win98SE działa bez problemu.
> Licze na pomoc .

tutaj tez nie moge wlaczyc dma mode po prostu
po restarcie mi sie samoczynnie wylacza.

coz abit to Be6 II v1.1 i v1.2 to dobre plyte pod warunkiem ze
nie wypchasz je po brzegi jak ja wtedy sa bajki...
\
np w trzecim slocie zle mi dzialaja pamieci nie wiem czemu choc
juz zmienialem plyty i pamieci w trzecim nie moze byc 128MB
dziwne nie wiem czemu

moze ktos zna jakies przyblizone wytlumaczenie.