TEAC40X + W2K + UDMA

Autor: HK (hkorzen_at_kr.onet.pl)
Data: Tue 18 Jul 2000 - 00:32:55 MET DST

Jezeli cd jest ustawiony w pio to nie ma zadnego problemu ,ale jaja sie
dzieja kiedy ustawiam go w udma, po prostu nie odpala np.clonecd
(tzn.uruchamia sie "czolowka" i pozniej wisi , z poziomu task managera nie
mozna go skonczyc).

Troche to mnie wkurza bo nie chce mi sie za kazdym razem przelaczac trybu
pracy cd (uzywam tez audiocatalysta 2.1 pod ktorym nie widzialem lepszego cd
w trybie udma od teac'a 40x)

Bios sflaszowany do 3.0A , DAE ustawione na 17-40.
ABIT BE-6II100 (TEAC na Primary Master samotnie:))
Z ASPI adapteca czy nie zachowuje sie tak samo.
Na Win98SE działa bez problemu.
Licze na pomoc .