Odp: Gorący SBLive!

Autor: Wojt_at_s
Data: Tue 18 Jul 2000 - 00:39:33 MET DST

> Ale to jest zewnętrzny czujnik na BE6-II, możesz nim zmierzyc wszystko -
> jak go scisciesz palcami to zmierzy ci temp ciała - jak go ostawisz tak
> bez niczego to temp powietrza, jak go przystawisz do chipu na Live! to
> ci zmierzy temp jego powierzchni. Problem gorącego Liva! rozwiązałem -
> radiator+wiatrak(z zestawu Just Cooler - The Chipset Cooler - 3
> radiatorki w tym jeden z wiatraczkiem - 28zł).

sam mailem zadac pytanie o goracym Livie
ja mam Asus P2B-DS - magistrala PCI "tylko" 33.3MHz i chip EMU10k1 prawie
parzy

Sprobuj dotknac stabilizatora na tym Livie (taki lezacy maly scalaczek) przy
sledziu
- tym pownienes naprawde sie poparzyc.

Poza tym zastanawia mnie sposob ulozenia kart PCI w obudowach serii tower
Wiekszosc kart pci wlozonych do takich obudow ma scalaczki (razem z
radiatorami,
jak sa na nie zalozone) skierowane w dol i "troszke" to sie gryzie z
obiegiem goracego
powietrza znad tych chipow.
Za to karty ISA maja dobrze - chipy maja skierowane w gore