Re: Problem z nagrywarka

Autor: Kaizen (_at_poczta.fm)
Data: Mon 17 Jul 2000 - 13:50:37 MET DST

Pawel Lewicki wrote:

> Witam,
> Czy z nastepujacych objawow da sie w miare jednoznacznie okreslic
> uszkodzenie?
> Po zamknieciu nie widzi plyty i ja wypluwa. Znaczy, probuje ja odczytac i
> jej sie nie udaje. Wszystko jedno, czy czysta, nagrana, czy wytloczona.
> Problem z glowica, wozkiem, czy elektronika?
> Ktos ma pojecie ile kosztuje naprawa i gdzie najlepiej we Wroclawiu? To jest
> Yamaha SCSI x4x2xilestam

A czy jak próbuje przeczytać, to mruga diodkami, a w końcu wszystko
gaśnie i zaczyna mrugać tak, jak przy starcie kompa?

Płyty audio nagrane z max prędkością pod koniec trzeszczą, potem (z
rozwojem choroby) nawet x1 na początku nie da się słuchać?

U mnie takie objawy już 2 razy były przyczyną wymiany Yamahy na nową -
czyli nie opłaci się naprawiać.

Pozdrawiam,
Kaizen kaizen_at_promail.pl lub kaizen_at_poczta.fm
gadu-gadu 2122

--
Przyznajemy się do niskich cen - http://rubikon.pl