Problem z nagrywarka

Autor: Pawel Lewicki (lewicki_at_banach.im.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 17 Jul 2000 - 13:26:57 MET DST

Witam,
Czy z nastepujacych objawow da sie w miare jednoznacznie okreslic
uszkodzenie?
Po zamknieciu nie widzi plyty i ja wypluwa. Znaczy, probuje ja odczytac i
jej sie nie udaje. Wszystko jedno, czy czysta, nagrana, czy wytloczona.
Problem z glowica, wozkiem, czy elektronika?
Ktos ma pojecie ile kosztuje naprawa i gdzie najlepiej we Wroclawiu? To jest
Yamaha SCSI x4x2xilestam

--
	<Pawel Lewicki			| Jak cos ciekawego wymysle, >
	<lewicki_at_banach.im.pwr.wroc.pl	| to wcisne.                 >