Re: Krzaczki na dysku

Autor: Kaizen (_at_poczta.fm)
Data: Mon 17 Jul 2000 - 09:59:44 MET DST

Maciej Piasecki wrote:

> Witam!!!
> Chcialbym prosic was o rade. Mam taki problem po pewnym czasie uzywania
> Win98SE w pewnym momencie dysk mi przestal startowac system. Okazalo sie ze
> na dysku na partycji systemowej zamiast nazw plikow i katalogow pojawily sie
> krzaczki. Czy jest mozliwosc odzyskania danych?

Pytanie audiotele - Do czego służy Scandisk?
a. Do poszukiwania kosmitów
b. Naprawy błędów na HDD
c. Skanowania obrazów z ekranu telewizora stojącego dwa piętra wyżej.

Dla ułatwienia dodajmy, że prawidłowa jest odpowiedź b ;)

> Moze mi ktos wyjasnic
> dlaczego tak sie dzieje. Za wszelkie porady bede bardzo wdzieczny.

1. Podkręcona magistrala (tym samym kontroler HDD)
2. Padający dysk (jeżeli Seagate Medalist ten jeszcze bez UDMA, to
bardzo prawdopodobne. Mi kiedyś taki padł, i okazało się, że padały jak
muchy - cała seria była spaszczona).
3. Wirus
4. Przegrzewanie się dysku
5. Twardy reset.

> Moja konfiguracja
> Pentium 166 MMX, DIMM 32, grafika Tident 975 Image, muzyka Forte Media 801,
> CD-ROM LG 32x i HDD 2,1 Seagate, plyta glowna TX531 Dataexpert.

Pozdrawiam,
Kaizen kaizen_at_promail.pl lub kaizen_at_poczta.fm
gadu-gadu 2122

--
25MB e-mail, 10MB WWW, PHP, Perl, SSI - WEB Pack - http://rubikon.pl