Krzaczki na dysku

Autor: Maciej Piasecki (macpias_at_poczta.fm)
Data: Sat 15 Jul 2000 - 17:35:50 MET DST

Witam!!!
Chcialbym prosic was o rade. Mam taki problem po pewnym czasie uzywania
Win98SE w pewnym momencie dysk mi przestal startowac system. Okazalo sie ze
na dysku na partycji systemowej zamiast nazw plikow i katalogow pojawily sie
krzaczki. Czy jest mozliwosc odzyskania danych? Moze mi ktos wyjasnic
dlaczego tak sie dzieje. Za wszelkie porady bede bardzo wdzieczny.
Moja konfiguracja
Pentium 166 MMX, DIMM 32, grafika Tident 975 Image, muzyka Forte Media 801,
CD-ROM LG 32x i HDD 2,1 Seagate, plyta glowna TX531 Dataexpert.

Maciej Piasecki