Odp: Krzaczki na dysku

Autor: Artur Mariansky (arturmar_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 18 Jul 2000 - 18:32:51 MET DST

> Pytanie audiotele - Do czego służy Scandisk?
> a. Do poszukiwania kosmitów
> b. Naprawy błędów na HDD
> c. Skanowania obrazów z ekranu telewizora stojącego dwa piętra wyżej.
>
> Dla ułatwienia dodajmy, że prawidłowa jest odpowiedź b ;)

Ja bym dodal odpowiedz d. jest do d**y i ja uznal za prawidlowa.
Akurat u mnie tez pewnego pieknego ranka pojawily sie krzaczki, a winny byl
najprawdopodobniej blad w FAT albo jakis wirus. Zapuscilem scandiska i ten
narobil tylko jeszcze wiekszego bigosu, tak, ze pozniej juz nie dalo sie
tego odzyskac programami do tego celu stworzonymi (moj blad, ze sie
pospieszylem).

Pozdrawiam i zimnej krwi zycze.

--
----------Artur Mariansky----------