Re: dwa systemy

Autor: Tomasz Stafinski (tstafinski_at_zke.com.pl)
Data: Mon 17 Jul 2000 - 08:31:04 MET DST

Dariusz Flaga <NOSPAM.dflaga_at_elka.pw.edu.pl> wklepał:
>Ja to zrobilem w oparciu o normalne bootmenu windowsa.
>Natomiast Linuxa startuje loadlin`em (wybor oczywiscie z menu),
>a nie przez LILO - IMHO jest to dobre rozwiazanie.

AFAIR gdy bootowałem linuxa loadlinem, to jądro widziało niestety
tylko 64MB RAM. Z lilo nie mam problemów. Oczywiście loadlin ma
inne zalety. Miałem kiedyś kartę dźwiękową teoretycznie zgodną
z SB Pro, ale dopiero po wgraniu jakiegoś sterownika w config.sys.
Loadlin był wtedy jedynym rozwiązaniem, żeby karta działała pod
linuxem.

Pozdrawiam,

--
Tomasz Stafiński jenot_at_mi5.org.uk