Problem z modemem ?

Autor: +>>Marek<<+ (mbrej_at_kki.net.pl)
Data: Mon 17 Jul 2000 - 08:31:06 MET DST

Witam
Ostatnio podkusilo mnie zmienic modem na szybszy (Pentagram Omen). Do tej
pory uzywalem zewnetrznego i wszystko bylo OK. Po zainstalowaniu komputer
zawiesza sie (wystepuje konflikt z karta muzyczna). Na plycie (430TX) mam 3
gniazda PCI i 2 ISA (ISy wolne, PCI zajęte kolejno: 1. Riva TNT2 - M64, 2.
Yamaha 3. modem). Probowalem zamieniac kolejnosc ale bez rezultatu. Nic nie
daje rowniez reczne ustawianie zasobow i przydzielanie pamieci. Zaznaczam,
ze i modem i karta dzwiekowa sa sprawne (kazde pracuje poprawnie kiedy to
drugie jest wyjete ze slota). Moj kumpel mial taki problem z nowym compem i
tez nic nie poradzil (sprzedal modem). Czy moze mi ktos cos podpowiedziec,
bo zabraklo mi juz pomyslow.
Moja konfiguracja: plyta Intel 430 TX, P-200 (podkrecone do 240), 64 RAM,
grafika 32 MB PCI (TV in/out).
Z gory dzieki za pomoc
Marek Brej mailto:mbrej_at_poczta.onet.pl