Niespotykany efekt!!

Autor: Mirko (mirekl_at_servodata.lublin.pl)
Data: Mon 17 Jul 2000 - 08:37:46 MET DST

Spotkałem się ostatnio z dość dla mnie niezwykłym efektem. Mianowicie po
włączenieu komutera z zainstalowanym Win95 w 90% przypadków pojawiają się
tylko zarysy ikon na pulpicie i pomaga jedynie "zimny reset". Po restarcie
znowu to samo - najdziwniejsze jest to ze problem znika za kazdym razem
kiedy na chwilę odłączy się fizycznie komputer z sieci (np. wyciągnę wtyczkę
z gniazdka). Dodam że komputer nie jest uziemiony, nie sprawdziłem jakiego
typu jest płyta główna (jest w niej P166) a obudowa jest dość stara (AT).
Jesli macie jakies pomysly wyjasnienia takiego efektu, podzielcie się.
PS. Zajmuje się serwisem komputerów już od jakiegoś czasu i z czyms takim
sie nie jeszcze spotkalem.

Pozdrawiam
Mirek

mirekl_at_servodata.lublin.pl