Odp: Niespotykany efekt!!

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Mon 17 Jul 2000 - 10:59:41 MET DST

a o jakij sieci mówisz bo jesli zasilanie o podepnij do innego gniazdka i
zobacz wtedy, często jak coś z prądem nie tak to elektronika siada (miałem
takie numery z dwoma kompami ATX - nie włączały sie bez odłączenia na chwilę
zasilania i z terminalem który kopał istawienia klawiatury a wszystko przez
walnęte zasilanie w gniazdku )

Użytkownik Mirko <mirekl_at_servodata.lublin.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8ku9if$bhq$1_at_helios.man.lublin.pl...