Re: i815E vs Asus CUV4X (694X/694Z)

Autor: Pawel Ambrzykowski (ambrzyk_at_astercity.net)
Data: Sun 16 Jul 2000 - 23:56:13 MET DST

> Na Solano? Chyba nie warto. Ktoś tutaj sugerował, że Asus CUBX jest wolny.
> Życzę każdemu tak "wolnej" [łyty, poza tym Solano jest jeszcze wolniejsze
> (z założenia).

Tak sie zastanawiam czy BX byl odrazu szybszy od swojego poprzednika? Nie
interesowalem sie wtedy plytami, ale moze wlasnie tak bylo. Wiem ze
intelowi nie zalezy na tym zeby plyty z i815 przewyzszaly plyty do pamieci
Rambus, ale moze tak jak ze wszystkim, czas, nowe biosy, nowe wersje plyt
spowoduja ze mimo wszystko i815 bedzie szybsze w przyszlosci. Poza tym
wszystkie testy ktore widzialem porownywaly i815 do BXa pracujacego na
133MHz. Nawet jezeli kupie BXa to nie bede chcial zeby pracowal z taka
predkoscia poniewaz bardziej niz predkosc cenie sobie bezawaryjnosc. Mam na
mysli AGP, nie chce zeby dziala z wyzsza predkoscia. Nie wiem jaki jest
tego efekt ale nawet nie mam tyle czasu zeby przeczytac wszyskto na ten
temat. Chce zeby mi wszystko pracowalo z na nominalnych warunkach. A z
powodu bezawaryjnosci boje sie kupic VIA. Jedni mowia ze jest dobra, drudzy
narzekaja. Pewnie prawda jest po srodku.

>Może zatem lepiej się zastanowić nad starym, dobrym BX-em?

Chcialem plyte ktora by dzialala z AGP x4. Chyba nie ma zadnej takiej z
BXem. Tylko VIA, a te sa przeciez wolniejsze od Solano. I takie pytanie
jeszcze mam: Jaka jest przyszlosc slotu CNR? Po co to skoro jest PCI?
Tylko zeby zmniejszyc cene, a wlasciwie koszty produkcji?

Pozdawiam
Ambrzyk