Re: i815E vs Asus CUV4X (694X/694Z)

Autor: ZZn (zimnyzenon_at_hotmail.com)
Data: Sun 16 Jul 2000 - 15:54:22 MET DST

Jednostka ambrzyk_at_astercity.net (Pawel Ambrzykowski) nastukała w
<3970d460$1_at_news.astercity.net>:

>Im wiecej czytam o tym tym bardziej zamierzam wlasnie zaczekac jeszcze
>troche.

Na Solano? Chyba nie warto. Ktoś tutaj sugerował, że Asus CUBX jest wolny.
Życzę każdemu tak "wolnej" [łyty, poza tym Solano jest jeszcze wolniejsze
(z założenia).

>Martwi mnie jedna rzecz. Mam jedna karte na ISA. Z tego co sie
>zorientowalem to wszystkie plyty z i815 juz nie maja nawet jednego slotu
>ISA. Domyslam sie ze to wynika z chipsetu.

Dobrze się domyślasz... Solano (i815) nie ma już obsługi ISA. I chwała
Bogu. Rozumiem, że muzyka, czy sieć często jest jeszcze na ISA'ie, ale to
IMO nieporozumienie.
BTW. Na zagranicznych grupach dyskusyjnych pojawiają się już opisy
problemów z płytami opartymi na Solano. Najczęściej spotykane to: błędne
wskazania temperatury procka i/lub obrotów wentylatora... Nie wystarczy
poczekać miesiąc, aby producenci to wszystko dograli. To zajmie około pół
roku, a i tak trudno będzie kupić płytę w odpowiedniej rewizji... Może
zatem lepiej się zastanowić nad starym, dobrym BX-em?

--
      Pozdrowienia, Zen0n
Graffiti: 'Autovidol to moj idol'