Re: i815E vs Asus CUV4X (694X/694Z)

Autor: Pawel Ambrzykowski (ambrzyk_at_astercity.net)
Data: Sat 15 Jul 2000 - 23:15:11 MET DST

Im wiecej czytam o tym tym bardziej zamierzam wlasnie zaczekac jeszcze
troche. Martwi mnie jedna rzecz. Mam jedna karte na ISA. Z tego co sie
zorientowalem to wszystkie plyty z i815 juz nie maja nawet jednego slotu
ISA. Domyslam sie ze to wynika z chipsetu. Szkoda. Byloby mi zawsze
latwiej. A tak musze myslec o wymianie kolejnej rzeczy.
Pozdrawiam
Ambrzyk