Re: długie i nudne moje problemy z roznymi sprawami

Autor: AdamN (vampire_at_poczta.fm)
Data: Sun 16 Jul 2000 - 10:47:02 MET DST

Użytkownik "Dentarg" <dentarg_at_freebsd.lublin.pl> napisał w wiadomości
> On Fri, 14 Jul 2000 21:19:58 +0100, "Dariusz Rakowski"
> <darekzp_at_hot.pl> wrote:
>
> <..>

> IMHO wlasnie tak jest, AFAIR przepustowoc PCI to chyba 133 Mb/s, a
> biorac pod uwage ze chcesz przesylac 2 strumienie 7 MB/s, to juz
> jestes na granicy przepustowoci magistrali, trzeba czytac z 2 dyskow,
> i wysylac dane do 2 kart PCI, nie wiem jak przy kontrolerze HPT, ale
> przy zwyklym IDE procesor bierze spory udzial w przesylaniu danych ...
> tez moze byc ogranicznikiem wydajnosci ...

Myślę, że masz rację. Na mój gust, to Celeron 300 pokazał swoją "klasę i
moc".

> HPT nie jest IMHO najlepszym kontrolerem, ale nie wiem czy jakis inny
> bedzie mial wieksza wydajnosci ...

I tu też się z Tobą zgadzam. HPT, to chyba najlepszy i najmniej konfliktowy
kontroler z jakim miałem styczność. Poza tym HPT obsługuje dyski do 128GB,
więc jeśli coś tu trzeba zmienić to kontroler i dyski na SCSI, ale przy
Celeronie to i tak niewiele pomoże, lepiej kupić normalny porcesor.

Pozdrawiam

AdamN