Re: Klawiatura

Autor: Konrad Brywczyński (bryw_at_waw.pdi.net)
Data: Sun 16 Jul 2000 - 09:20:05 MET DST

Michal Talaga <michal.talaga_at_bcc.com.pl> wrote in message

| Te cechy sprawia, ze latwiej ci bedzie przerzucic sie ze zwyklej
klawiatury
| na ergonomiczna (i spowrotem ;)

Oj nie przesadzaj. Ja miałem przez dłuższy czas (z 1,5 roku) MS Natural KB.
Niestety zniszczyłem ją (pomińmy jak...) i bez problemu wróciłem do starej
prostej chicony. Trochę może mi prędkość pisania na początku spadła, ale już
jest okay. Mimo wszystko chyba jednak sobie za jakiś czas kupię znów
naturalną,
bp jest po prostu b. wygodna.

--
Konrad J. Brywczyński                should it be implausible
bryw_at_waw.pdi.net                     that a man can supervise