Odp: Kontroler SCSI

Autor: Jakub Jewula (qba_at_studio-qba.com.pl)
Data: Sat 15 Jul 2000 - 16:02:50 MET DST

> 1. Czy ma jakies znaczenie jakosc kontrolera(czy wyroznia sie w nich tak
jak
> w komputerach szybkosc itp). Mam na oku kontroler SCSI TECRAM DC-395
> nie wiem czy jest dobry zajrzalem do pierwszego lepszego sklepu.

Tekramy sa dobre, Adaptec to przerost ceny nad jakoscia,
sa dobre ale nieuzasadnienie drogie.

> 2. O ile procent na oko podnosi wydajnosc pracy dysk SCSI od zwyklego
> powiedzmy IBM-a 20 GB 7200 2MB cach.

Na oko sadze, ze nie wzrosnie.

SCSI jest dobre gdy kozystasz np bazy danych i masz ogromne ilosci
zapisow / odczytow niewielkich ilosci danych, w innym wypadku
UDMA nie jest wcale gorsze.

Napisz co robisz, ze normalny dysk Ci nie wystarcza...

--
Jakub Jewuła studio QbA
profesjonalne skanowanie diapozytywów i negatywów