Kontroler SCSI

Autor: bambus (bambus6_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 15 Jul 2000 - 14:19:00 MET DST

Witam wszystkich grupowiczow,

Mam problem odnosnie pracy mojego dysku twardego, tak wiec wpadlem na pomysl
(aby wiecej nie miec problemow z transferem plikow, chodzi przedewszystkim o
szybkosc) aby kupic kontroler SCSI.
Moje pytania sa nastepujace:

1. Czy ma jakies znaczenie jakosc kontrolera(czy wyroznia sie w nich tak jak
w komputerach szybkosc itp). Mam na oku kontroler SCSI TECRAM DC-395
nie wiem czy jest dobry zajrzalem do pierwszego lepszego sklepu.

2. O ile procent na oko podnosi wydajnosc pracy dysk SCSI od zwyklego
powiedzmy IBM-a 20 GB 7200 2MB cach.

Chyba narazie to wszystko. Jezeli ktos moze mi pomoc to bardzo prosze.

Pozdrawiam

--
25MB e-mail, 10MB WWW, PHP, Perl, SSI - WEB Pack - http://rubikon.pl